2020 je zatiaľ viac než zaujímavý

Ešte ani február neskončil a ja už mám také množstvo úžasných zážitkov, že nemôžem čakať do konca roka, aby som vám o všetkých povedala. Samozrejme, na Facebooku vždy všetko referujem, ale tak zhrnutie nezaškodí, no nie? 

V prvom rade som na začiatku januára bola po mesiacoch konečne doma na Slovensku. Strávila som kopu času s rodičmi, pozerali sme filmy, rozprávali sa... perfektných 10 dní, hneď by som sa tam zase vrátila. :3 
Ku koncu januára mal zas spevák  Call me Karizma také menšie meet & greet v parku s fanúšikmi. Moja obľúbená časť? Bolo to zadarmo. Ja ho mám už dlhšie rada, hlavne pesničku Serotonin, takže to bolo super. Pofotili sme sa s ním, pokecali, on je úplné zlatíčko - dokonca nám pustil aj 2-3 pesničky z pripravovaného albumu. Hádam sa mi niekedy podarí ísť aj na nejaký jeho koncert :3 Post TU.

Dva dni na to odohral MTV push koncert... Opäť úplne zadarmo, bolo sa len treba zapísať na guestlist. Čakala som tam 4 hodiny dopredu, lebo som sa chcela dostať do vnútra za každú cenu. Vystupovali tam 4 interpreti - Raye, Lily Moore, JC Stewart... a Yungblud (ktorého som poznala ako jediného, takže asi nemusím ani hovoriť, kvôli komu som tam šla.) Ale chápete, môj obľúbený spevák a ja ho vidím na koncerte zadarmo :O Každopádne aj Lily a JC boli super a už mám pár pesničiek  od nich na playliste. Plus kým som stála v rade, herec Will Poulter (Narnia, Black mirror) prešiel okolo a prvýkrát som videla niekoho náhodne na ulici! Kopu fotiek TU.

Tento mesiac som zas bola jednou agentúrou oslovená pracovať desať dní v Leicester square theatre na stand up komédii Dave Chappella, ktorého môžete poznať z niekoľkých Netflix špeciálov. Mojou náplňou práce bolo strkať ľuďom telefóny do špeciálneho uzamykatelného obalu, aby sme sa vyhli nahrávaniu materiálu, ale aj rušeniu... A to je celé, doslova som mala prácu pred show a po nej, čiže som videla tú show niekoľkokrát a zadarmo (lístok stál 100-300 libier :O )
No a ukázalo sa, že má množstvo fanúšikov medzi známymi ľuďmi. Hneď v prvý deň po show za mnou prišiel Mark Ronson (ehm, ehm, Uptown funk či Back to black!), aby som mu odblokovala telefón, o pár dní na to som zas dávala telefón do púzdra úžasnej Catherine Tate, ktorá hrala Donnu Noble v Doctorovi Who. Mark Ronson sa zastavil na show aj druhýkrát a v ten istý deň prešiel okolo mňa 3x Will.I.Am z Black eyed peas. No a počas predposlednej show som sa dostala aj do backstage, kde som konečne videla zblízka Davea  (otvoril mi dvere :3) a stál tam v skupinke asi 10 ľudí... vrátane Naomi Campbell :O Myslím, že som mala poznať aj pár iných v tej skupinke (jeden z nich bol MOŽNO 50 cent, ale ruku do ohňa by som za to nedala).
A to ani nebol ten najzaujímavejší deň pre backstage... deň predtým tam bol Noel Gallagher z Oasis a pár dní predtým MADONNA!!!!! Tých dvoch som žiaľ nevidela, ale môžem aspoň povedať, že som s nimi bola počas predstavenia v rovnakej miestnosti, hoci som nemala o tom šajnu.

Taktiež v ten úplne prvý deň tesne predtým, než sme začali pracovať vyšla z divadla Miriam Margolyes, ktorá  hrala profesorku Sproutovú. Prvýkrát som videla niekoho z Harryho Pottera a navyše sa na mňa usmiala! Niektoré dni taktiež bolo iné predstavenie tesne pred Chappellovou show a v ňom zas hrala Frances Barber (Doctor Who a epizódna rola v The IT Crowd, Vicious, Friday night dinner). Tú som videla asi 3x, z toho dvakrát prešla tesne popri mne.
Ale jeden z najlepších zážitkov, ktorý som mala vďaka tejto robote sa odohral mimo divadla... presnejšie v  divadle Princa Charlesa, ktoré je hneď vedľa. Premietali tam film The Room a bol tam Tommy Wiseau, ktorý vytvoril ten film. Jediný človek z týchto  všetkých, pri ktorom som celkom šokovaná, že reálne existuje. (Ak ste nevideli, je na Youtube.) Ochrankár z toho kina ma vpustil dovnútra na chvíľu, pretože pred filmom stretával fanúšikov. Musela by som si kúpiť merch, ak by som chcela fotku, ale už len to, že som ho videla! :O Všetky fotky sú roztrasené, lebo to je jediný človek z týchto všetkých, z ktorého som bola úplne mimo. 

No a posledná vec, ktorú spomeniem v súvislosti s touto robotou je to, že raz sa pred stand upom nahrával  nejaký podcast, kde mali rozhovor so ženou, ktorá prežila holokaust. Nikdy som nemala rada vojnové príbehy, či už v knižnej alebo filmovej podobe, počúvať však ženu, ktorá to reálne prežila, bolo neuveriteľne silné a hoci nepatrím k ľuďom, ktorí sa ľahko rozplačú, revala som so zvyškom publika. Žiaľ, dnes rozpovedala len časť jej príbehu, strašne by som chcela počuť zvyšok. A pri všetkom, čo sa na Slovensku momentálne deje, je tento (a iné podobné) príbehy nesmierne dôležitý.

Ja nie som zrovna party človek, ale tento rok som sa na jednu párty dostala. Konkrétne na after party po NME Awards (kde som nebola) a organizoval to Yongblud, ktorý zadarmo pozval svojich fanúšikov tam. (Tam - pub v Camdene, kam zvykla chodiť Amy Winehouse :( ) Takže som bola na párty s mojim najobľúbenejším spevákom. On a skvelá hudba (jeho, MCR, Green day, Good Charlotte, Oasis, Joy division, Jimmy Eats World...), čo viac si priať. 

No a Valentína som sa ešte dostala na koncert a bol to veru najlepší Valentín v mojom živote, hoci som bola sama. Bol to koncert Simple plan & Bowling for soup. Od BFS poznám 4 pesničky, ale Simple plan počúvam cca 10 rokov a bol fantastický zážitok vidieť ich naživo. Nejaké tie fotky TU a videa na mojom Instagrame @mata.strakova
Túto sobotu tiež vystupovali v The Pussycat dolls v jednom gay klube za 8! libier a hrozne moc som tam chcela ísť (akože za tú cenu! Ich turné stojí okolo 60 libier), ale just som chorá a nemohla som :(

Každopádne dúfam, že môj rok bude pokračovať  takto dobre. Trebárs za 2 týždne idem na Mallorcu (povinný školský výlet) a už sa moc teším, snáď už budem ok. A určite sa ešte na nejaké koncerty dostanem (hoci zmeškám MCR koncert - a to jeden z nich bude na moje narodky :( )

Komentáre