Prečo sa nezahrávať s časom, ak ste neschopní ako tvorcovia Flasha

Okej, tento článok pre zmenu nebude o mojom živote či bohviečom. Ale beztak je to niečo, čo ma naozaj dosť štve. Hoci vôbec netuším, prečo až teraz tento článok píšem. Doteraz som sa sťažovala len súkromne pár ľuďom. Teraz... Nuž, asi dúfam, že sa nájde niekto, koho to štve rovnako. 
Na druhej strane... takto je šanca, tí, čo Flasha sledovali ho už pozretého majú. V opačnom prípade môžete tento článok rovno vypnúť, bude plný spoilerov z posledného dielu. 


Aby som začala pozitívnym, dobrovoľne uznávam, že počas sledovania mi to prišlo perfektné. Po dlhej dobe ma diel naozaj veľmi, veľmi bavil. Bolo to akčné, zaujímavé a napínavé. Keď nabehli titulky, skoro som vyprskla zmrzlinu na monitor, čo som ostala v šoku z ukončenia a iba zajačala whááát? Stihla som sa posťažovať všetkým, čo ma boli ochotní počúvať (v preklade nemali na výber), že toto je najhorší koniec série medzi seriálmi, čo sledujem. Že ako mám ja, chúďatko, vydržať čakať do októbra, alebo kedy vlastne tá nová séria zas začne? 
Keď som sa upokojila a začala o tom premýšľať (cca 5 minút neskôr) došlo mi, že áno, rozhodne bol najhorší. Ale žiaľ, nie v zmysle mega cliffhangera, ktorý v konečnom dôsledku cliffhangerom ani nie je nakoľko: 
a) bude ďalšia séria
b) bude ďalší crossover s Arrowom
c) pravdepodobne ste videli ten megaúžasný trailer na Legends of Tommorow (ak nie, okamžite zapnúť Youtube!)
Nie. Je najhorší preto, lebo tvorcovia spravili to najhoršie, čo mohli. 
Najväčší možný časový paradox. 
Jednoducho povedané, totálne dosrali celý seriál. 

Wells povedal Thornovi (ktorého krstné meno si nepamätám a som lenivá ho Googliť), že je jeho vzdialený budúci potomok. Thorne v snahe zachrániť ostatných sa zabil a tak vymazal Wallsa z histórie.
Wells nikdy neexistoval.
Už vám to došlo? 
Nakoľko ovplyvňoval Barryho život prakticky odmalička
a) nikdy nezabil Noru
b) a tak neposlal Barryho otca do väzenia.
c) Nikdy nebol postavený Star labs
d) a tak pravdepodobne nikdy nestretol Cisca a Caitlyn.
e) Nikdy teda nevybuchol urýchlovač častíc
f) a teda... Barry sa nikdy nestal Flashom.
Takže vidíte? Problém. 
Paradoxom (a tentokrát nie časovým) je, že tieto následky vlastne omieľali celý diel stále dookola ako následok záchrany Nory. 

Vzhľadom k týmto úplne očividným faktom sa vymazal Flash, metaľudia,... vlastne všetko, celý seriál. Tiež nemali otvoriť červiu dieru, nakoľko DC comics nevlastnia Iron mana a tak ju nemá kto zatvoriť, nakoľko Flash neexistuje. 

Vždy je najľahšie problém odignorovať, čo teda tvorcovia urobili (viď 3 body z druhého odseku). Týmto tu sa totiž dostali do slepej uličky, z ktorej sa nemajú šancu vymotať. Nejde to. 
Proste nie. 
Vymazali ho očividne len zo svojich hláv. 
Čo fakt nechápem. Celý seriál bol skvelo premyslený a na konci takáto chyba?!

Pokiaľ by Flash úzko nesúvisel s Arrowom a čoskoro aj s Legends of Tommorow, pravdepodobne by som ho vďaka tomuto prestala pozerať. Pretože tým prestal dávať zmysel. Nuž, je docela možné, že s ním skončím aj tak, vôbec by som sa tomu nedivila. 
Pretože nech som sa na to snažila pozrieť akokoľvek, neexistuje tam žiadne eso v rukáve. Proste nie je logicky možné.
Toto bola proste tá najväčšia chyba, akú som kde videla... 
Čo je dosť škoda, Flasha som mala rada. 
Doctor Who je celý o cestovaní časom a za celých osem sérií sa takýto paradox nevyskytol. Tu si zacestuje Barry dvakrát a... 
No dobre, už mlčím, nebudem sa opakovať.

A aký je váš názor? Tiež ste si to všimli? 

Komentáre

  1. Ty si nepamätáš Eddieho meno? To si nesledovala moc pozorne :D (a len tak btw, hláskuje sa to Thawne :D) Ale úplne s tebou súhlasím, ja som sa nad týmto všetkým rozmýšľala už počas sledovania tej finálnej časti a hovorím si, že dopekla, veď nemôžu Wellsa zabiť, predsa by sa odstalo všetko, čo sa stalo a to vrátane vecí v Arrow, veď Oliver by bol bez Barryho možno aj mŕtvy (ak predpokladáme, že Barry by sa nikdy nedal na tú kariéru, ktorou šiel, lebo to robil iba kvôli tomu, čo sa stalo jej matke - čo by sa vlastne nikdy nestalo a tak by nikdy nešiel do Starling City a Oli by umrel na otravu tými liekmi, pred ktorou ho Bar zachránil). Do dnešného dňa nechápem, akou logikou si oni tento sled udalostí odôvodnili, ale počula som, že to v nejakom článku vysvetľovali - len som sa k tomu článku nikdy nedostala, ale fakt by ma to zaujímalo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som vedela, že je to čosi na E, ale viac som si teraz nevybavovala :D
      Wellsa zabiť mohli, to by ujmu nespôsobilo. Oni ho však nezabili, VYMAZALI HO Z HISTÓRIE a to je sakra rozdiel :D
      A ja som sa k Arrowovi už radšej v článku nedostala, to by bolo nadlho. Možno by sa na tú kariéru dal, to nevieme. Ale aj keby predpokladáme, že áno, tak by ostatných nevyslobodil z Nanba Parbat. A to by bol problém :D

      Odstrániť
    2. Hej, to som mala na mysli, len som si uvedomila, že som to zjednodušila, až keď som odoslala komentár :D Tak dobre, možno by sa dal na túto kariéru, ale do SC šiel iba preto, lebo bol posadnutý všetkým nevysvetlitelným kvôli smrti svojej matky - ale ak by nezomrela, tak by nemal dôvod sa tým zaoberať :D Je to hrozne komplikované a oni si to moc zjednodušili :D

      Odstrániť
    3. Tam mi príde, že tam ešte je malá šanca, že by tam mohol ísť.
      Ale zvyšok... celé je to už totálne mimo :D

      Odstrániť
  2. Flash mal dobrý potenciál podľa mňa, ale bol dosť nelogický :D Proste Flash je najrýchlejší na svete a vždy ho v každom súboji porazili. :D Každopádne dokukám to.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hento ma zďaleka tak netrápilo, keďže každý mal inú schopnosť, takže sa musel naučiť ako s kým bojovať.
      Ale toto je príliš.

      Odstrániť
  3. Počkať počkať :D na niečo si zabudla ale :D...teoreticky,tento Flash ktorým bol Barry do teraz je v podstate už ako keby druhý.Ako Wells povedal,on zmenil históriu už vtedy keď sa vrátil aby sa Flasha zbavil.Čo znamená že Barryho mama žila a napriek tomu sa Barry stal Flashom.Čiže teoreticky,oni len vrátili spať čo bolo predtým(ako to aj malo byť ,nebyť Wellsovho zásahu) až na jednu maličkosť a to je to že prišiel o budúceho nepriateľa.....(Dúfam že chápeš čo tým chcem povedať)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenže tam boli vlastne dve Barryho ja. Minulé a budúce. Lenže v oboch figuroval Wells. A ten zistil, že na to, aby sa vrátil späť musí Flasha VYTVORIŤ. Za týmto účelom vznikol Star labs, za týmto účelom vybuchol urýchlovač.
      Tam sa nemal ako inak tým Flashom stať

      Odstrániť
    2. Šak hej,ale on sa ním stal už predtým aj bez Wellsa,čo znamená že môže vpohode znovu.Ale princíp je že ono aj keď Wells nikdy neexistoval môžu to hodiť na paralelné svety (ktoré si pamätá Cisco) a teóriu (zabudla som jej názov) ktorá tvrdí že určitá vec môže byť v jendom momente celá aj rozbitá a určité teleso v jednom momente existuje a zároveň aj nie.(to môžu spraviť aj napr. s Wellsom,teda že si ho budú pamätať aj keď v skutočnosti bol aj nebol) ...Ale no to je na dlho..pointa je že majú milion možností ako to vysvetliť a spraviť takže to so seriálom dopredu nevzdávaj :)

      Odstrániť
    3. Kedy sa ním podľa teba stal aj bez Wellsa?

      Odstrániť
    4. Ešte v tej minulej verzii...lebo keď pravý Wells a ta žena postavili urýchľovač :D ...nový Wells to len posunul skôr aby ho vytvoril skôr..on sa ním stal aj predtým ale až neskôr :D

      Odstrániť
    5. Toto mi už fakt nedáva zmysel :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára