Zas je tu léto, a to je prima, můžeme venku do rána bejt a není nám zima...

Nie, nejdem písať o tých neúnosných horúčavách. Teda len o nich. Hoci fakt je, že už nedočkavo odrátavam dni do utorka, kedy sa má konečne ochladiť. A 14 eur za ventilátor bola moja najlepšia investícia z tento rok. Umieram tu z týchto horúčav. A tu na okolí nie je žiadne kúpalisko :/ 

Nejdem hovoriť ani o Alkehole, od ktorých som si prebrala názov tohoto článku z pesničky Zas je tu léto. Len som si uvedomila, že som sem dlho nepridala žiadny článok a že by bolo načase. A tak som si zmyslela, že vás bude isto veľmi zaujímať, ako trávim tieto prázdniny.
Neberte mi ilúzie, áno? 

Vlastne mám skvelé leto. Často sa stretávam s blogerskými kamarátkami, chodím na zrazy... Jeden skvelý bol v Martine, ďalší pred týždňom v Bratislave... Bola som tiež v Žiline, v Trnave, v Bratislave (aj mimo zrazu), na blogerskej stanovačke v Nových Zámkoch... Ale moje obľúbené je, keď niekoho nahovorím, aby prišiel do Trenčína. To nemusím veľa cestovať a môžem si pospať. 
Hoci kvôli týmto skvelým stretkám som ochotná spať trošku menej :D 
Ešte sa chystám do Prievidze a pokiaľ sa dostanem, tak do Bratislavskej ZOO. Plus niečo ďalšie sa určite nájde. 

Inak moja blogová či čitateľská aktivita je minimálna. Teplo je, nechce sa mi... Už pomaly mesiac mám obrovskú čitateľskú krízu a som rada za každú prečítanú knihu. Za tento mesiac som prečítala zatiaľ... tri. Za pätnásť dní je to na mňa naozaj málo. A to som si pred prázdninami robila plány, že doženiem resty a konečne sa dostanem ku knihám, ktoré som chcela už dávno čítať. Pche! A to nespomínam, že ma momentálne čakajú tri recenzáky, tri knihy mám rozčítané. Chúďatko Throne of glass skoro mesiac. A to som v štvrtine.

Našťastie som nemala krízu seriálovú a tak som si našla novú závislosť - Glee. 121 dielov som pozrela za 20 dní, dopozerala v pondelok a teraz mám absťák. Úprimne nechápem, že som to nepozerala skôr. Po niektorých častiach by bolo síce peklo čakať, ale takto zrazu sa už nemám na aké časti tešiť. Kiežby sa chystala ešte nejaká séria. Ale raz si dám re-watching, aby som masochisticky znova prežívala Finnovu smrť.
Takže počúvam aspoň pesničky odtiaľ, ktoré mám najobľúbenejšie v zozname na Youtube, množstvo mám v mobile a ešte do toho aj Glee rádio počúvam. Tak aspoňže pesničkový absťák nehrozí. Ale pri počúvaní mi viac a viac chýba seriál...
Horšie je, že teraz nemám náhradu za to... Ešte tak mesiac do seriálovej sezóny (aspoňže Faking it začína za vyše dvoch týždňov!) 

Moja TOP 5 :3 
(Poradie nepodstatné, neviem vybrať najlepšiu)






Odkedy som začala pozerať Glee, začala som aj spievať oveľa viac než predtým (a už vtedy to bolo dosť). Všetci doma majú samozrejme obrovskú radosť a vôbec, ale vôbec im ešte neleziem na nervy O:) Momentálne u mňa vedie asi pesnička od Lady Gaga You and I, na ktorú som si pred pozeraním nespomenula už celé veky. Ale to je detail. 

Veľkou novinkou tiež je, že som si konečne našetrila na notebook. Čo je nesmierne udivujúce, nakoľko: 
a) neviem šetriť
b) som za tieto prázdniny minula toľko, že to nie je normálne. Nechcem vedieť tú sumu. Ale predala som nejaké knihy. Takže fajn.
Momentálne som síce na mizine, ale aj tak to bude stáť za to. Môj notebook má totiž rozbitý displej, takže ho musím mať pripojený k starému monitoru. Nič moc, ale ako dočasné riešenie fajn.

A napriek tomu, že sa fakt teším na seriálovú sezónu, tak sa o to menej teším na školu. Tento rok ma čakajú stužková, maturita, príjmačky na vysokú a podobne... Zbohom detstvo. Vlastne si užívam posledné letné prázdniny...
Takže si musím užiť zvyšok prázdnin, ktorý sa brutálne kráti a vy tiež! :)

Mara, Kika, ja, Maggie a Baška v Trenčíne, v Laugaríciu :3
Zraz v Martine
Zraz v Bratislave
Na stanovačke v Nových Zámkoch.

A ako trávite prázdniny vy? 

Komentáre