December vo fotkách

Po takmer roku, čo tento blog funguje (pričom na ňom je úbohých 11 článkov) som si vymyslela (snáď) pravidelnú mesačnú rubriku. Tak trochu fotodenníček. Nakoľko som ju vymyslela včera večer, tento mesiac to bude improvizácia, ale od nového roka sa budem snažiť fotiť všetko dôležité. 

Hneď na začiatku ma čakala nečakane ďalšia stužková. Zavolali ma bývalí spolužiaci z bilingválu, že či sa neprídem pozrieť na stužkovú. A tak som mala 4.12 program.

 Z programu. Tu som umierala zo spolužiaka :D 
Jop, vyzerám ako debil :D 
Skvelá fotografická stena sa vo veľkom využívala. Aj keď sa nerada fotím, toto ma bavilo :D 
Dokonca väčšinu ľudí s ktorými som sa fotila som nepoznala :D
 Väčšina  bývalých spolužiakov :) 

Stužkovú mali úplne skvelú, bavila som sa tam ešte viac ako na našej, bola som nadšená, že ich všetkých zase po takej dobe vidím. Moc som si to užila a som fakt rada, že som išla. 

O pár dní neskôr sa objavila na internete pre mňa jedna z najočakávanejších kníh budúceho roka. 
Ani neviete ako happy som bola.
Žiaľ po niečo vyše sto stranách som sa zasekla.


12.12 sme mali v Bratislave knižný zraz

 S Evelin 
 So Slavkom a Nikee
A jedna spoločná...

Inak zraz bol super. Lepší ako ten letný. Viac som pokecala, spoznala nových ľudí, ostatných znova stretla a moc som si ho užila.

Mám hotové portfólio!


Na vysokú ho síce nepotrebujem, ale je to školská práca a robili sme na tom celý polrok :) 

A tiež som konečne videla Star Wars: Episode IV. Tak dlho som sa chystala do toho pustiť...


Potom som prechladla, v pondelok ma po troch hodinách poslala učiteľka domov, že nemám nikoho nakaziť takto pred Vianociami.
No a konečne som sa konečne poriadne pohla v Pretty little liars. Momentálne som na 3x10.


A konečne Vianoce!


Všetky vianočné darčeky, ktoré som dostala v priebehu decembra. 
A samozrejme som dostala ilustrovaného Harryho, len toho už v novembri :) 

Konečne som sa dočkala vianočného Doctora! River <3

Strašne vtipné, strašné super. Akurát strašne smutný koniec. 

Včera sme mali ďalší zraz, tentokrát v Žiline.

S Majkou a Kikou :)
 S Kikou, Aďkou, Kristy, Zoniou, Anet, Zuzkou a Marou
S Kikou
Tak trochu spoločná fotka. Ehm, fotená prednou kamerou mobilu. Sima niekde z fotky zmizla. Aďka a Christin spolužiak už odišli.


A dnes ma prekvapil a potešil tento nádherný kúsok, ktorý som získala prostredníctvom CooBoo adventného kalendára od Naty :3 Skoro som infarkt dostala, keď som to rozbalila. 
Milujem podpísané veci a toto je nádherný kúsok. Okrem toho mám konečne motiváciu prečítať to.

No a už tak od septembra nám robia barák. Zateplovali, malovali... a konečne máme balkón (ktorý som zabudla odfotiť). Takto pekne to vyzerá.


A na záver jedna selfie, kde konečne vyzerám dobre.


Komentáre