Január vo fotkách

Druhý mesiac, čo som mala zverejniť túto rubriku a ja som na to tak nejako dvanásť dní úplne kašlala. Proste som sa do toho vôbec nevedela dokopať. Ale čo už, dôležité je, že konečne je. 

Takže prvá vec, ktorá sa stala (vlastne ešte na Silvestra, ale krátko pred polnocou), ste si už mohli všimnúť. Do Nového roku som vstupovala s novými dizajnmi. Na oboch blogoch.



S oboma som dosť spokojná, takže istú dobu určite ostanú. 
Dočkali sme sa prvého snehu! Ja popravde nie som veľká fanúšička snehu, ale bola som doma a z okna to bolo pekné.


Ale čo je z Nového roka úplne najdôležitejšie (aj keď mi to príde už fakt dávno) je samozrejme, nový Sherlock.


8.1. som mala ísť do Žiliny za Christie a Sue, ale akosi nevydalo. Zle som pozrela autobus, ktorý ma mal zaviesť na stanicu a zmeškala som vlak. 
Ďalšia vec, čo sa udiala bol návrat do školy po prázdninách a ten bol veľmi bolestivý.
Z toho našťastie fotku nemám, vyzerala som ako zombie.

Po návrate do školy sa mi však podarilo dopozerať PLL, deň po premiére nového dielu. Takže yay!
Vlastne som v ten deň dala celú šiestu sériu, vrátane špeciálu O:)


Potom sa stalo niečo, čo mi vážne zlomilo srdce a bola som z toho fakt smutná. Ako všetci ostatní... 

Je ho neskutočná škoda. 

Celú dobu som si vravela, že po prázdninách sa začnem učiť na maturitu. Potom som to posunula o týždeň, lebo som nutne potrebovala dopozerať PLL. Ale dočkala som sa.
Oficiálne som sa začala učiť. 


A vydržalo mi to samozrejme presne dve maturitné témy zo slovenčiny.
Ehm. 

Zato som sa zúčastnila DOD v BA na Komenského.


Táto škola je moja priorita, dávam si prekladateľsto angličtina-taliančina. A takisto učiteľstvo angličtina v kombinácií (zrejme) s históriou. Tam sa mi však vôbec nechce, takže dúfam, že ma príjmu inde. Dávam si to len preto, že to môže byť na jednej prihláške.

Vďakabohu, za štrajk učiteľov. Vďaka nemu sme mali hneď dva dni voľno. (Len druhý deň bol hneď na začiatku februára). 

A január uzavrelo vysvedčko. 


Mala som najlepšie vysvedčenie za celú strednú školu, dokonca som prospela veľmi dobre! (Niežeby som bola blbá, ale zvolila som si zlú školu, ktorá mi nejde.)
Hoci triedna hovorila, že väčšina ľudí od nás má také dobré výsledky len preto, že sme nechodili do školy. Priemerne na žiaka sme mali 95 ospravedlnených hodín, najviac z celej školy :D A to ani nemáme zapísané všetky hodiny O:)

Komentáre