Skvelé zážitky roku 2019

Rok 2019 bol najhorším v mojom živote a úplne všetko, čo sa dalo pokaziť, sa pokazilo. Vo všetkých oblastiach života. (Aspoň to už len ťažko môže byť horšie a tak verím, že 2020 bude omnoho lepší.)
A práve kvôli tomuto som sa rozhodla, že napíšem tento článok, lebo napriek všetkému sa mi podarilo dostať sa na zaujímavé miesta a eventy. Takže si chcem pripomenúť tie pozitívne veci pre zmenu.  Pretože aj pár snov sa mi splnilo. 
Pôvodný plán bol spraviť to v chronologickom poradí, ale to úplne nevyšlo, keďže mnohé veci boli prepojené :D

Prvý skvelý zážitok, ktorý som tento rok mala bol v National gallery tu v Londýne. Umenie mám vo všeobecnosti rada, alebo aspoň niektoré výtvarnícke štýly a prvýkrát som tu videla diela celosvetovo známych maliarov, o ktorých som sa roky učila v škole. Ako Monet, Caravaggio či Turner. Ale úplne najdôležitejší bol pre mňa Vincent van Gogh, čo je môj najobľúbenejší maliar v histórii a konečne  som videla 4 jeho diela, vrátane známych Slnečníc :3
V júli som sa zas dostala do Tate Britain, kde bola výstava van Goghových diel a bola to úplná nádhera. Ale na tento konkrétny obraz som zízala dobrých 10 minút a bola to jedna z najkrajších vecí, ktoré som v živote videla. Celkovo to bol fantastický zážitok. <3 Fotky TU.

S jednou kamarátkou sme si v Apríli spravili taký Harry Potter deň a navštívili sme rôzne miesta (žiaľ, v  štúdiach som  stále nebola). Každopádne boli sme v Leadenhall market, ktorý sa objavil v prvom filme a nachádza sa v ňom Deravý kotlík. Ten roztrieštil všetky moje magické ilúzie, lebo ten obchod je OPTIKA! Ďalej sme zašli do House of Minalima, čo je akési múzeum/obchod s grafikou, ktorá bola vytvorená pre filmy. Všetky tie plagáty, obálky kníh a podobne. Vstup je zadarmo a všetko je tam nádherné. Fotky môžete vidieť TU. Zároveň som sa po polroku v Londýne konečne dostala na nástupište 9 a trištvrte. Čakali sme tam cca hodinu, ale stálo to za to a ja konečne mám svoju fotku. Videli sme aj St. Pancras, nakoľko je hneď vedľa King´s cross a divadlo, kde hrajú Cursed child, ale to už pre mňa nie je nič špeciálne :D
Mimochodom, keď už som pri tom Harrym, blízko Leicester square otvorili veľký nádherný obchod s názvom House of spells. Ten som objavila v lete náhodou a skoro umrela nadšením, lebo úplná nádhera. (A konečne som si skúsila habit. Ktorý som musela neochotne vrátiť, nakoľko stojí 70 libier. :( ) Fotky TU - a taktiež čosi popísané o Harry Potter - walking tour.

V ten týždeň sme pochodili aj niektoré Londýnske múzea a Victoria & Albert múzeum je veru skvelý zážitok. Najlepšie múzeum, čo som zatiaľ navštívila. Osobne ma najviac potešila Michelangelova socha Davida, ktorá žiaľ nebola originál, ale aj tak je to najbližšie, ako som sa k nej zatiaľ kedy dostala a je to umelecké dielo. Vedecké múzeum má fantastickú časť o vesmíre, ale ten zvyšok moc nezaujímal. National history museum je v jednej z najkrajších budov, ktoré som kedy videla a časť s kostrami dinosaurov, ale keď sme tam boli, bolo tam toľko ľudí, že sme vyslovene boli tlačení davom, takže tam sme sa dlho nezdržali. Ale Freud museum je krásne, akurát ako jediné zo spomenutých múzeii je súkromné, takže sa platí vstupné. Každopádne som si ich užila a odporúčam pozrieť nejaké múzea či galérie, keď budete v Londýne :) (Fotky po kliknutí na názov múzea.)

Tento rok som sa tiež dostala aj na nejaké koncerty. Prvýkrát v živote som videla spevákov, ktorí nie sú zo Slovenska. Ako prvých som v júli videla Andyho Blacka a Adore Delano. Andyho počúvam už pár rokov a Adore je jednou z mojich najobľúbenejších drag queens a tu bola ako predskokan. Obaja boli absolútne fantastickí a po koncerte sme sa rozhodli čakať za klubom a podarilo sa mi odfotiť sa s nimi oboma <3 Obaja boli hrozne zlatí, ale pri Andym som bola naozaj prekvapená, ako si váži svojich fanúšikov a ako si naozaj dal načas, aby sa nám venoval. Fotky TU, videa TU (Andy) a TU (Adore).
Vďaka tomuto koncertu som spoznala nejaké skvelé baby, nakoľko som pôvodne nemala s kým ísť) a z dvoma z nich som doteraz v kontakte a strávili sme spolu v lete kopec času (žiaľ, jedna sa vrátila do Nemecka a druhá do Belgicka).
Taktiež členovia jeho kapely boli strašne zlatí. Postávala som tak bokom, lebo už som mala svoju fotku a čakala som na kamarátky a jeho bubeník ku mne sám od seba prišiel, spýtal sa ma, ako sa volám, ako sa mám, rozprávali sme sa o hudbe... Tento veľmi talentovaný chalan je bubeníkom kapely Point north a odporúčam vám si ich vypočuť. Hlavne Heartbeat mám dosť rada. Pridal sa k nám aj Andyho gitarista. A nakoniec sme s nimi dvoma, nejakými dvoma či troma Andyho producentmi a mojimi kamarátkami skončili spolu v bare. :O
Oh, a jeho basgitarista z tour bol nedávno oznámený ako nový basgitarista Black veil brides, takže som videla hneď dvoch členov tej kapely!

Ďalší koncert, ktorý som v  októbri navštívila bol Robbie Williams. Tam ma zobral kamarát, lebo jeho kamarát tam pracoval za barom a dostal nás tam zdarma. Nie som jeho fanúšička, poznám len Angels (ktoré ani nehral), ale bola to zábava.  Tiež preto, že okrem vstupu zdarma sme mali aj alkohol zadarmo celú noc tak len povedzme, že to nie je ten najpamätnejší koncert :D :D

V auguste som zas zašla na Drag world. Tam som chcela ísť odkedy som sa minulý rok zamilovala  do RuPaul´s drag race. Je to v podstate taký Comic con týkajúci sa drag queens. A že ich tam bolo dosť :3 Ako prvú som stretla Nebrasku, ktorá teoreticky v Drag race nebola, ale vznikla tam, keďže bola v makeover challenge pre Alasku. Ako k ďalšej som sa dostala k Jinkx Monsoon, na ktorú som čakala v rade dobrú hodinu, ale nakoľko patrí k mojim úplne najobľúbenejším, stálo to za to. Náhodne som zašla aj za PhiPhi O´Hara (na fotke). Nikdy som nepatrila k jej najväčším fanúšičkám v Drag race, ale ukázalo sa, že je to jedna z najmilších ľudí, čo som kedy  stretla a musím povedať, že na mňa urobila ten najväčší dojem. Odvtedy ju úplne zbožňujem. Ďalej tu bol Willam, ktorý ma v Drag race vždy bavil (mimochodom, tí, čo ste nevideli DR, môžete ho poznať aj zo Star is born). Títo všetci mali fotky zadarmo a za všetkých ostatných bolo treba platiť, čo som odmietla. Jedinou výnimkou bola Alaska, čo je ďalšia z mojich úplne najobľúbenejších a opäť úplne zlatíčko.
Ostatné queens (ako Trixie Mattel, Violet Chachki či Trinity the Tuck) som odfotila len z diaľky. Bola som však na nejakých paneloch, trebárs o  móde či Race Chaser (to je podcast, ktorý robia Alaska a Willam). A inak panely moderoval ten chlap, čo hral Damiana v Mean girls). Fotky TU.

Nakoľko som v marci prešla rozchodom a nebol to ani dobrý vzťah, ani rozchod a prežívala som to dosť zle... Tak koncom augusta som sa spontánne rozhodla o tom napísať. A vznikla z toho kniha s názvom Toxic, je to príbeh napísaný formou modernej poézie, pár kamarátok a knižných blogeriek to čítalo, ešte stále som šokovaná, že to malo samé pozitívne ohlasy a v roku 2020 urobím všetko pre to, aby som to vydala. Momentálne hľadám literárneho agenta. Nehovorím, že je to najlepšia kniha ever, ale popravde, nečítala som ešte nič podobné. A tiež si myslím, že veľa ľudí sa s týmto príbehom bude vedieť stotožniť. Takže mi držte palce.

V októbri sa mi na tretí pokus konečne podarilo stretnúť jedného z mojich najobľúbenejších spevákov Yungblud (vlastne podľa Spotify bol mojim Spevákom roka). Ten mal meet & greet v Camden markete a bol to jednoznačne jeden z najlepších zážitkov v mojom živote. Opäť, jeden z najmilších ľudí, čo som kedy stretla a tá hodina státia v dáždi stála za to. Keď som sa k nemu dostala, stretával fanúšikov už tri hodiny a stále bol veľmi energický, optimistický a usmiaty. Bolo vidno, aký úžasný vzťah k nám má a bol úplne úžasný. Fotky TU.
V novembri som zas pre zmenu šla na jeho koncert a ďalšia fantastická skúsenosť. Jeho predskokanmi bola kapela Saint phnx, o ktorých som nikdy predtým nepočula, ale odvtedy som si ich fakt obľúbila. No a potom jeho koncert bol dokonalý. Minimálne čo sa týka jeho vystúpenia, lebo tá tlačenica bola brutálna a trochu mi pokazila zážitok ku koncu. Ale aj tak neľutujem, lebo tá atmosféra a energia bola fantastická. Fotky TU, videa TU a TU.

No a v neposlednom rade som sa dostala na nejaké zaujímavé eventy v práci. Robila som za barom na koncerte Christiny Aguilery vo Wembley, bar bol priamo zvonku koncertnej miestnosti, čiže som všetko počula a prešmykla som sa dovnútra na dve pesničky (vrátane Fighter :3). Z toho, čo som videla urobila úžasnú show, hlas má aj naživo fantastický a hoci bolo super tam takto byť, niekedy ma až fyzicky bolelo, že tú show nemôžem pozerať celú, hlavne keď spievala pesničky, ktoré fakt zbožňujem.

Ďalej som šla na event, pri ktorom som nemala šajnu, čo to je zač. Ukázalo sa, že je to charitatívna akcia s celebritami. Stála som tam s jednohubkami počas recepcie, zrazu som dobrú polminútu zízala na ženu, lebo som sa snažila zistiť, že odkiaľ ju poznám - a bola to Ellie Goulding. Tej som aj potom ponúkla jedlo, ale odmietla. Nevadí, bola som od nej tak polmetra. Taktiež tam bola taká skupina chlapov, pri ktorých som si vravela, že tých určite poznám, ale nemala som šajnu, že kto to je. Tak po tom, čo som im poponúkala nejaké jedlo som sa spýtala kolegyne a ukázalo sa, že je to celá skupina Duran duran. No a potom... potom vošli Rita Ora a princ William. Ktorý bol odo mňa tak 2 metre. :O Rita a Duran duran aj v priebehu večera vystupovali, čiže ďalšie zadarmo koncerty, ktoré som si mohla užiť. Po nich bol ako DJ Nick Grimshaw z BBC1 radia a ja si momentálne nemyslím, že toto akákoľvek práca môže prekonať, lebo stále nechápem, že sa to fakt stalo.

No a bola som ešte na jednej charitatívnej akcii, hoci tentokrát v šatni v Shakespeare´s globe. A fakt ma mrzí, že som nebola priamo tam, lebo nielenže to malo tému Frozen II a bolo to úplne krásne... organizoval to Simon Cowell. Veru som si nikdy nepredstavovala, že ho stretnem takto :D Ale hoci som nebola priamo v tej miestnosti, videla som ho aj tak, keď som sa tam párkrát nakukla. A potom bol odo mňa tak dva metre, keď odchádzal odtiaľ.
Bola tam aj Alesha Dixon a Tom Walker, ktorého som zahliadla na pódiu tak na 5 sekúnd, keď sme sa šli najesť a nemala som ani šajnu, že kto to je, až kým kamarátka, ktorá bola so mnou, sa skoro nerozplakala, že ho nemôže sledovať, lebo že ho má fakt rada :D
Z týchto pracovných vecí fotky nemám, lebo sme nemohli mať ani mobily pri sebe (ale aspoň táto jedna sa zadarila predtým, než sme odovzdali mobily).


A čo zaujímavé a skvelé sa stalo vám tento  rok?

Komentáre